prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Mardrömmar.

Publicerad 2008-11-18 10:37:11 i Saras dagar

Hjälp så mycket mardrömmar jag haft inatt... inte roligt! Bl.a. att det var någon som konsekvent lurade min familj på pengar. Jimmy Norén hette han, men vi fick aldrig tag i honom. Efter asläskigt spionarbete så hittade vi honom, och en extra kabel från min dator som gick direkt till hans... han hade alltså haft tillgång till allt jag gjort på datorn, och min webcam! Usch det vet jättehemskt. Det hela slutade med att pappa dödade honom på balkongen. Normalt, va? Nej det är skönt att vara vaken!

Ska snart ta mig i kragen och åka enda till St:Eriksplan.. burrr... har en hel del jag borde göra idag. Och ikväll är det skola! Så förvänta er inte för mycket av mig bloggvis! Hihi!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela