prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Lite trött, lite ont i halsen...

Publicerad 2008-11-04 10:00:00 i Saras dagar

men jag överlever!

Idag har jag faktiskt lite att göra. Förbereda föreläsningen till ikväll, åka hem och bädda om och städa i rummet (det blir hotell några dagar framöver då pappas kompis kommer och bor hos oss)... och en hel del annat småplock som jag lovat att göra i 100 år. Ikväll är det föreläsning, och sedan valvaka! TJOHO!

Vaknade förresten kl 9 av att pappa ringde och väckte mig... hade en hemsk dröm om att Henke var korkad och elak. Som vanligt. Jag drömmer alltid det :(.

Men för en bra start på en dag så behövs en stadig frukost!

Trevlig tisdag. Heja Obama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela