prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Längtar. Älskar. Lever.

Publicerad 2008-11-23 20:25:35 i Saras dagar

Idag har varit en dag full av vila, kärlek och god mat. Och det behövdes. Har haft en hemsk, hemsk en gång i månaden- ont i magen så det blev ingen simning för oss. Men en liten promenad och lite god mat skadar aldrig! Har iallafall haft det helt underbart. Jag älskar H mer för varje dag och tror jag börjar bli lite galen. Det märker nog han också. Men tack för att du står ut med min svängar!

Nu är jag åter igen hemma hos mina föräldrar, bara mamma hemma! Allt är som vanligt. Katten springer runt och busar, mamma springer runt och fixar och det luktar gott och är musik i lägenheten... det är skönt att vara hemma ibland. Sov inte så många timmar inatt så jag kommer sova som en stock idag! Imorgon ska jag upp vid sju för att gå på mitt första personalmöte på Body Shop Gallerian! Det blir jättespännande. Så nu ska jag börja välja fram kläder och packa väskan... sedan ska jag, som säkert många andra, sätta mig ner i soffan och titta på Wallander. Älskade söndagar.



(Biff, spansk potatisgratäng, hemmagjord rödvninssås och grillad zuchini!)

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela