prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Jag <3 Body Shop

Publicerad 2008-11-27 15:59:27 i Saras dagar

Man blir glad av människorna, man luktar gott och man blir snyggt sminkad. Kan det bli bättre? Har haft en bra jobbdag men jobbade utan lunch... tänkte kolla lite i affärer efteråt men det var ju kört. Jag åkte hem och proppade i mig MAT. Nu känns det bättre.

Sov rent utsagt bajs igårnatt för att det är så mycket ljud och konstiga grejer här. Saknar älskis säng.. .men nu får jag nöja mig med detta. Tänk vad snabbt man vänjer sig. Grejen är att jag inte kan sova i mitt rum därför att jag inte har några persienner (sen de bytte fönster), och mittemot finns kontor och jag vill inte vakna av att folk glor på mig, som ni förstår! Så jag måste sova i pappas säng.. (som är utomlands). Men imorgon så får jag sova gott igen iaf.

De ville ha kvar mig lite längre meen jag orkade verkligen inte utan mat. Imorrn ska jag dock jobba längre å då tar jag med mig lunch. Blir perfa. Efter det ska jag och älskis ha världens mysigaste kärleks-dag. Hade egentligen planerat att gå på filmfestivalen ikväll men det verkar ju inte bli av... så ja. Vi får se vad kvällen ger helt enkelt.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela