prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

I hetsen

Publicerad 2008-11-25 21:32:21 i Kärlek

Jag blev klar med skrivandet och det kändes jättebra! Precis när älskis kom hem och vi hann kramas en minut eller två så skulle jag hem igen. Vi ses inte lika mycket nu, han har så himla mycket med skola, jobb, plugg och praktik. I jul är han först på Gotland och jag sedan i Norrland, sedan flyttar jag till Uppsala, kanske? Så kan det gå. Så jag håller på att planera en hel-fredag för oss nu efter jobbet på fredag iallafall. Längtar.

Har jag slutat leta? Jag vet inte. Men jag blir mer fäst och kär och galen för varje dag jag är med honom. Jag blir mer säker och trygg i min själv och oss hela tiden. Han är liksom allt jag behöver. Så är det. Och det känns jätteläskigt.

<3

Ha en underbar kväll.


jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela