prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hes!

Publicerad 2008-11-30 11:12:16 i Saras dagar

Nu är jag allvarligt trött på min hals. Varje morgon vaknar jag med ett kilo slem i halsen och utan röst. Jag är så hes. Jag är aldrig hes! Jag kan gå på konserter, bli full, dansa asset av mig men jag blir aldrig aldrig HES. Och nu är jag det konstant. Gör mig frisk! Hostar som en tok gör jag också, folk tror att jag dör. Jag måste verkligen få komma till en öron-näsa-hals läkare... det här funkar inte längre.

Igår var jättetrevligt verkligen, kul att ses efter så lång tid! Det får vi göra om! Sedan så sov jag såå gott när jag kom hem, helt otroligt... det var otroligt skönt. Vi pratade om det igår, om den mörka tiden, mina sömnparalyser och allt. Och jag är evigt tacksam för att de är över! Men det är så otroligt obehagligt. Vad är det som händer med kroppen? Ibland är allt bra konstigt.

Idag måste jag hitta ett par snygga svarta stuprörsbyxor till jobbet, MÅSTE. Har varit en jättemysig morgon med gudstjänst på TV, pepparkakor till frukost och tända ljus. Saknar förövrigt min snuffepuff, bli frisk någon gång så jag kan pussa på dig. Älskar dig.

<3

Hoppas ni får en trevlig första advent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela