prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hemma hos älski.

Publicerad 2008-11-09 17:52:50 i Tips

Som rubriken lyder är jag hemma hos älkis igen. Har tillbringat dagen med att först storhandla med far min och sedan springa runt i småaffärer i gamla stan med Paret. Mötte upp älskis i stan och handlade sedan lite till. Vi hade egentligen tänkt göra fiskgratäng ikväll, men jag tvivlar starkt på att vi orkar. Haha.
 
Så vad ska vi skriva? Vad sägs om ett dagens tips.. svårt med personlig stil? Hitta en assocear som är du och som du alltid har på dig. Då har man något att utgå från. Själv lämnar jag inte huset utan min "Cartier" klocka från en marknad i Zambia... 5 svenska kronor gick den för! Men visst är den snygg?



Nu är jag helt slut så det blir en kväll i soffan.

Puss på er gullungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela