prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hej älskade!

Publicerad 2008-11-21 12:28:13 i Saras dagar

Nu ska jag ta mig i kragen och åka och hämta ut min tenta... jag vet ju betyget men vill gärna titta på vad jag gjort för fel. Det blir spännande! Min digitalkamera har ju dött för länge sedan och jag vill så gärna ha en ny... så hittar jag någon bra så slår jag nog till.

Ikväll har jag massor att fixa med, ska laga 3-timmars långkok. Vi ska ha Ola Ramstedt på besök...  (Skulle ni mot förmodan inte komma ihåg vem han är så kan ni ju googla, haha). Såhär sa min pappa igår:

P: Han blev så glad när jag ringde fastän han har gjort det han gjort! Men som jag brukar säga: Kasta första stenen den som är utan synd!
Jag: P, du har inte fått det där från någon annan typ... ganska känd person?
P: Va, vaddå?

Jaa, Jesus kanske?

Hahaha!

Ha en underbar dag

Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela