prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Vilken dag!

Publicerad 2008-11-26 14:53:27 i Saras dagar

Det har varit massor av byggjobbare här hela dagen för att byta våra fönster- ni kan gissa hur kallt det är här inne nu?! Gullegummsan Wilma har varit livrädd hela dagen och gömt sig bakom mig. Lilla älsklingen. Men nu är äntligen min husarrest slut(jag var tvungen att se till så att hon inte smet) så nu tänkte jag ta en snabbis på stan och sedan åka in till universitetet... Jag har i alla fall fått mycket gjort på dessa timmar utan dator och tillgång till mitt rum överhuvudtaget, kan jag lova!

Jag har mer eller mindre varit vaken sen sju då mamma gick upp eftersom att hantverkarna kan kika in när som helst och då vill jag inte ligga i trosor och t-shirt... Sist de kom så höll jag ju på att bestämma mig för vad jag skulle ha på mig på kvällen.. så när det plingade på hade jag högklack och tight fodralklänning på mig! Haha, lyckat!! Vilken chock han fick... party mejkad och allt. Jag går alltid sådär hemma? Nej inte direkt!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela