prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Ett vad med mig själv.

Publicerad 2008-11-24 17:59:52 i Hjärtefrågor

Jag har ett vad sedan i lördags- inte så lång tid, jag vet. Men jag ska hålla det. Jag har blivit en hemsk människa med otroliga humörsvängningar- vilket jag tror är i samband med blodsockersväningarnar! Så jag ska inte äta godis fram till julafton- det ni. Jag får äta 80%ig choklad på helgerna, eller när det är jättesynd om mig. Men ingen geleskit, ingen mjölkchoklad, osv. Känns mycket bra. Jag är läskigt sockerberoende, och så ska det faktiskt inte vara! Det är inte bra att ta en chokladbit när man känner sig trött. Inte alls. Tror det hela blev värre när jag slutade med kaffe. Men nu ska min kropp få härja fritt!


Hejdå, kära godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela