prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Energiknippe!

Publicerad 2008-11-13 11:27:22 i Saras dagar

Vaknade imorse med en helt ny kraft jag inte kännt på länge! Slängde mig vid datorn och började spåna på litteraturseminariet... woho... tror jag ska skriva om barns vittnesmål då det är det som berör mig mest. Men jag har inte bstämt frågeställning än. Men jag har iaf hittat min artikel, tjoho!! Då är det bara att  sätta igång.

Ser så mycket fram emot ikväll... kl 4 kommer älskis hit, då packar vi det sista och beger oss iväg. Kl 18.00 har vi bokat 3-rätters med utsikt över när vi lägger ifrån... Resten av kvällen ser jag framför mig med att titta på dumma människor som sjunger och dansar och några strawberry daquiris... kanske ska jag vara lite dum och sjunga lite själv? Vem vet!

Hoppas ni får en underbar torsdag.

<3


Skyldig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela