prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Anledningen till min deppighet:

Publicerad 2008-11-11 10:14:09 i Hjärtefrågor

Jag har fortfarande konstant ont i halsen.
Jag är kroniskt uttråkad.
Jag hade hoppats på att få börja jobba på body shop i veckan, men måste vänta till 1a december.
Jag har börjat sova dåligt igen.
Jag är alldeles för blek och hela tiden trött.
Alla i min närhet är såklart upptagna med skola och jobb.
Jag känner inte att jag uppfyller någonting.
Jag uppfyller inte mig själv, når inte upp till min potential,
och när jag känner såhär blir jag en sämre vän, flickvän och dotter.
Jag har saker jag borde göra, ex. fixa klart mitt litteraturseminarium, men min motivation och ambition är bortblåst!
Dessutom är det mörkt, regnigt, kallt och trist hela tiden.
Jag saknar träningen.
Och sedan är jag väldigt besviken.


Och det gör mig ledsen.

(Men när denna hormonsvängning är över så kommer jag tillbaka som vanligt, jag lovar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela