prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Utgång eller plugg?

Publicerad 2008-05-03 18:59:44 i Saras dagar

Är lite smålycklig i själen, men kan man vara annat när man hela dagen hållit i en 5 månaders bäbis? Min kusin har precis skaffat sig en tjej, eller, kvinna, köpt ett hus i Vallentuna och en fin barnvagn. Allt verkar så tryggt och bra, huset var riktigt fint. Undrar om det händer mig någon dag? Jag hoppas det. Men det får nog vänta några år!

Nu är jag hemma, alltså med min mor, hemma vid götgatsbacken. Ska sätta mig och läsa fodringsrätt, är jag riktigt snabb kanske jag går ut ikväll? Who knows? Kanske tråkar jag och stannar hemma och pluggar och äter parmaskinka? Ingen som vet ingen som vet.

Ha en bra kväll hursomhelst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela