prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Underbar dag, underbart liv.

Publicerad 2008-05-04 13:09:39 i Allmänt

Jasså, ni sitter här fortfarande?image231

Jag har tagit en sväng på söder me min mor, tittat på möbler, sängar, och shoppat en jättefin röd skjortklänning, en ny väska och ett långt linne så att ja kan ha mina även lite kortare tröjor till leggings, med linnet :D smart va!

Nu ska jag plugga stenhårt i 3 timmar, sen ska jag träffa Paret. Sen, när min älskade vakt någon gång vaknat, ska vi käka ute på restaurang, ja e så sugen, och sen ta en promenad, på Söder, kanske bio eller nåt annat kul. Hoppas på det!

Pusss!

Bjuder på en bild på världens finaste hund och katt. Saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela