prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

No air.

Publicerad 2008-05-19 16:18:34 i Hjärtefrågor

Skulle ni bli förvånade om jag säger att jag inte trivs? Att det kryper längst min hud och mina vener. Att jag skriker, att jag vill ut? Det är nog dags för mig att flytta ifrån. Det är för trångt för mig här. Jag kan inte andas. Någon tar stryptag runt min hals och delar av mig slutade andas för länge sen. Det känns fysiskt. Händerna runt halsen. Det trycker, det kliar, men värst är obehaget. Den konstanta känslan av att vilja någonannanstans, inte passa in och längtan. Längtan till något bättre. Syre. Helst innan hela jag slutar andas.


Tell me how I'm supposed to breath with no air...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela