prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Nattsvammel.

Publicerad 2008-05-09 00:10:21 i Allmänt

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2429788.ab - Ibland tycker jag att Sveriges vittnesplikt är hemskt, och det är en skam att vi inte kan erbjuda dessa stackars människor mer skydd. Dessutom tycker jag att alla sådana MC gäng bör utrotas.

Det sprang precis förbi en räv utanför gatan hos Henke, hur stor är risken?

Min lärare skickar mail kl 12 på nätterna, är det normalt?

Jag kan även tillägga att jag hela dagen idag gått utan smink, och kännt mig riktigt fin!

Dessutom har jag precis fått ett presentkort av älskling. På 30 minuters olje och puss massage!

Mums! (och godnatt kära läsare! Nu är det fredag!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela