prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Myssöndag.

Publicerad 2008-05-18 17:46:14 i Hjärtefrågor

Jag förstår mig inte på folk som hatar söndagar? Det är den enda dagen på veckan då man inte helt och hållet planerar upp sig och kan bara ligga i soffan med mjukisbyxor. Städa, laga mat och allt det där man aldrig hinner annars! Vad vore vi utan söndagar? Dessutom är det en chans att planera och ladda upp för veckan som kommer.

Jag är riktigt söndagsmysig idag. Det regnar, jag är trött och frusen. Äntligen kan jag börja läsa riktiga böcker igen (jag unnar mig aldrig att läsa när jag bör läsa något i pluggform). Men nu så! Oj vad det ska läsas och njutas!

Nu känner jag bara för att krypa ned i en stor soffa med ett stort täcke och somna. Och vet ni vad? Det är precis vad jag tänker göra också! Tills maten ska börja lagas :)

Älska söndagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela