prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Lycka

Publicerad 2008-05-31 09:40:29 i Saras dagar

Åh, jag är så glad. Igår hittade jag världens, i särklass, snyggaste skor och drömklänning igår! Sätter upp en bild sen om jag är snäll... I'm in love! Det ska jag ha på dopet imorgon :)

Idag ska bli en underbar dag... Snart ska jag träffa Pegah och åka och bada, hur nice är inte det? Äntligen så kan jag bara ligga en hel dag i solen och få lite färg. I am a blekfis! Ska ta med kort, filt, böcker och tidningar! Wihooo... Sen ska jag hem, säkert ta en powernap eftersom att jag sovit oroligt inatt... Jag ska byta om, duscha och sen dra till årstaviken där vi är en hel del folk som ska spela kubb och dricka vin! Sen blir det utgång! Åh, jag älskar denna dag...

None
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela