prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Lördag?

Publicerad 2008-05-17 20:03:19 i Saras dagar

Alla är party, det är lördag, men för mig är det söndag för imorgon sitter jag i värtasalen och skriver mellan 10 och 14! Tråkigt men sant...

Har suttit i skrapan mest hela tiden med diverse människor och pluggat och druckit söderte. Det har väl gått sådär... haha, det skiter sig alltid när jag ska plugga med folk. Gör bara en massa annat! Sen har jag hunnit med en snabb fika hos Paret och nu är jag hemma och ska äta middag med min mor och min morbror! Ikväll blir det att bara ta det hel lugnt... Hoppas det är något bra på TV... Jag mår illa av allt läsande. Typiskt mig.

Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela