prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Lillördag?

Publicerad 2008-05-21 10:34:42 i Saras dagar

Hej Bloggis...

Nu har älskling åkt iväg till sjukhuset för operation. Ska hälsa på honom i eftermiddag! Hoppas allt går bra nu!

Ska alldeles strax börja plocka ihop lite av mitt pick å pack och lämna av lite grejer hemma... första dagen på jobbet and my "sexy uniform" imorrn! Haha. Idag ska jag också hinna med att övningsköra ned gudmor i bromma. Äta lunch samt åka djurgården runt (båt) me min mor :).

Har sovit dåligt inatt, väldigt dåligt. Jag är nog världens mest känsliga person, and I hate it. Varför kan jag inte bara ta allt med en klackspark? Förövrigt är jag spänd för att börja jobba igen... får hoppas att det inte är lika slitigt som subway och julbord och att alla turister är trevliga!

...och så hoppas vi på sol!

Puss!

Kommentarer

Postat av: hannistyle

Publicerad 2008-05-21 10:38:41

hoppas du får en trevlig dag

Postat av: Josefine & Erika

Publicerad 2008-05-21 10:38:49

Hej hej! Kolla gärna in vår blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela