prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Ledig

Publicerad 2008-05-24 12:01:04 i Allmänt

image252Hej vänner!

Igår var kul och crazy. Dock blir jag avskräckt av all extremfylla och droger... usch. Gick upp kl 10 idag, alldeles för tidigt tyckte min kropp men jag vill inte svänga på dygnet... jobbar ju imorgon igen! Vad skönt det var att få sova ut, lite iaf, äta choklad til frukost och duscha hur länge man vill. Tihi! Fint väder idag... så jag måste lämna älsk lite idag också. Ska träffa mor min och handla skor tror jag... och äta senluch!

Ikväll blir det bara att ta det lugnt och det ska bli skönt. Ni vet ju att det är schlager! Tror jag köper med mig take out kommer hit och bänkar oss framför soffan. Heja Perreli! Även om jag helt klart tycker att Sanna Nielsen skulle stått där istället... but thats liiiife.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela