prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Längtan.

Publicerad 2008-05-13 11:01:05 i Saras dagar

Jag är trött på civilrätt, arbetsrätt, associationsrätt och alla rätter som jag tvingar min hjärna att lära sig utan och innantill. Jag är trött på stambytet hemma, trött på prat om begravning. Trött på Henkes lägenhet och att vara här ensam. Trött på TV. Jag längtar bort, till landet, havet, filtar och sommarn. Vill bara få leva ut och vara lycklig. Jag är i en bubbla igen, JIKENbubblan och jag drömmer om det jag andas det och det är hela min omgivning. Det funkar inte. Men mindre än en vecka kvar.

image241image242


Ikväll, universitet... 2 tentor ska vara klara, så det är bara att sätta igång! Men först en snabbis in till Söder och en brunch med min kära vän Sara... (jag är inte schizo, hon heter också så. tack.)

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2008-05-13 14:07:10

Tack så jättemkt :)
Hoppas du har en trevlig dag !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela