prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Kronisk trötthet?

Publicerad 2008-05-27 16:51:16 i Saras dagar

Dagen har spenderats med min mor och på Roselunds vårdcentral... varför? För att jag är trött och blir yr så fort jag ställer mig upp. Har tagit några rör med blod och andra roliga övningar för att utesluta t.ex. hjärntumör, så det känns ju skönt... eller. Dom lär ju aldrig hitta något fel på mig, som vanligt. Men jag hoppas på järnbrist eller något annat som är lätt att göra något åt!

Vet ni vad jag gjorde när jag kom hem? Jag var trött efter alla prover så jag somnade. Och sov 3 timmar. Fastän jag sovit ganska normalt inatt... förstår ni vad jag menar? Jag hatar det här.

Nu ska vi gå till affären, hej hopp!

Kommentarer

Postat av: Nicole

Publicerad 2008-05-28 06:17:02

Jag har varit likadan... De påstod till mig att det var ett virus, men jag har haft det vecka ut och vecka in :S

Hoppas du snart blir bättre! '

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela