prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Jobbig dag på jobbet

Publicerad 2008-05-25 20:45:55 i Saras dagar

Hej hopp!

Idag har varit en liten jobbigare dag på jobbet. Men jag älskar det ändå. Jag menar, hur många får stå på strandvägen och prata med turister med underbar utsikt och får lön för det? :) Sen så tog jag en tripp till östermalmstorg och handlade lunch... Skaldjurssoppa om ni ville veta haha. Efter jobbet kom mamma förbi och så gick vi och åt middag, canneloni. Det var myyycket gott. Sen har vi varit hemma hos min kusin, vi ska få hans katt! Stackaren har blivit allergisk... Selma heter hon, katten asså, fast de e kusinen som e allergisk... förvirrande. Fast jag kallar henne för semlan. Intressant va! Lånade massa filmer av honom också, han hade typ 500 st (kusinen inte katten).

Nu är jag iaf "hemma" hos älsk i Hammarbyhöjden, helt slut. Ska jag förresten överhuvudtaget kommentera melodifestivalen? Eller ska jag säga "vem-kan-rösta-på-flest-grannländer-festivalen"? Hihi.

Jag är jättesugen på scones! Så det blir nog kvällens sysselsättning... Skulle egentligen till Debaser och ölat med Strömma. Men det orkar jag verkligen inte. Somnade nästan på tåget... Så rolig är jag!

Trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela