prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Inblick.

Publicerad 2008-05-14 23:35:10 i Saras dagar

Ett täcke över mig, en pluggande pojkvän bredvid mig. Varm choklad står på bordet, jag som är så chokladsugen. CSI på TV, spännande men äckligt. Har också hunnit med top model final (Rätt vann tycker jag!) och en film om Frida Kahlo, otroligt inspirerande kvinna det där.

Idag har jag även hunnit springa runt hela söder och leta efter skor med mor (det rimmade) , 4 testtentor, långpromenad, handlande och matlagande med H! Och sist men inte minst, god middag med min familj! :) Nu återstår det att duscha, fixa det sista inför morgondagen och krypa ner i sängen hand i hand med världens bästa. Tills dess ska jag bara njuta av allt det jag har.

Godnatt.

(PS. Alex Schulman bloggar igen, http://1000apor.se/blogs/alex )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela