prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hustrumisshandel?

Publicerad 2008-05-31 10:12:03 i Saras dagar

Jag har två gigantiska GULA och blåa blåmärken på mina lår, vilket resulterar i att jag ser misshandlad ut om jag går med kort kjol. Jag går alltid med kort kjol. Varför har jag då det?

Jo, under en promenad med H fick jag den briljanta idén att vi skulle komma in touch med våra inre barn och gunga lite gungbräda. "Det kommer aldrig gå", sa han. "JOO DEET ÄR KLART DET GÖR, kom igen nu" sa jag. Vi satte oss. Jag skulle vara lite cool och stötte ifrån jättehårt med fötterna, försökte få honom att flyga. Det gjorde han också. Problemet är att han väger 15 kg mer än mig. Vad som hände sen kan ni ju räkna ut.

Jag hängde upp och ner på ena sidan av gungbrädan, och flög sedan av. Under tiden hann jag visa trosorna för hela kvarteret. Och ja, det gjorde ont.

Dessa grejer borde komma med en varningstext!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela