prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

HEJ!!

Publicerad 2008-05-04 20:45:26 i Allmänt

Nu är jag hemma hos älskling! Har tagit en promenad och färskpressad juice vid slussen/götgatsbacken med Paroshki! Båda var väldigt söderklädda, mycket roligt! Skönt att umgås me lite tjejer ibland ;)

Sen mötte jag upp älsk, så gick vi en promis och åt på kina lestulang. Mysigt och gott. Sen en promenad igen, storshopping på ICA, och nu sitter vi framför TV'n med leggings, stor randig tröja (ja alltså jag har på mig det, inte henke, haha)och naturgodis! Myspys!

En sak är lite rolig, jag rör verkligen på mig alldeles för lite, dessutom äter jag för mycket och för onyttigt. Tidigare hade jag perioder då jag skippade alla kolhydrater, allt fett och socker samt tränade nästan 5 gr i veckan (boxning, aerobics, sprang, gym och yoga) Jag vet, helt sjukt. Och NU säger folk att jag gått ned i vikt? Vad är felet? Hahaha, vad roligt... Så jag fortsätter väl äta då helt enkelt!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela