prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hej bloggen...

Publicerad 2008-05-21 21:48:43 i Saras dagar

Shit vilken dag det har varit! Övningskörningen var kaos med all trafik och hagel... t-centralen är alltid kaos. Blev jätteorolig på sjukhuset när det hade gått 4(!)timmar och Älsk fortfarande inte var i sin säng... Men det gick bra till slut. Det är som att vara med barn när man är sådär ynklig, ville bara stanna å hålla om honom hela natten, stackaren. Jag är så känslig. Börjar nästan gråta när jag ser någon så nära mitt hjärta ha ont! Jag är en liten tönt. Å förövrigt hatar jag sjukhus, hatar hatar hatar. Alla har så ont och det kliar i hela kroppen.

Nu ska jag iaf äntligen lägga mig ner i en soffa och titta på mitt favvoprogram, sex and the city och njuuuta. Imorrn ska jag upp vid sådär halv 7 och bege mig till jobbet! Första dagen på ett nytt jobb är alltid spännande ni vet... Kommer stå vid stadshuset och sälja biljetter i en liten strömma terminal om ni vill komma förbi å säga hej. Jobbar 8-19 tror jag... nåt sånt! Sen jobbar jag fredag och söndag. Måste erkänna att det känns lite jobbigt att börja jobba heltid nu, jag har alltid sån ångest inför allting. Varför kan jag inte bara vara som vanliga människor och ta saker och ting som det kommer? Lär jag mig aldrig att fungera normalt?

Nu måste jag iaf läsa igenom alla anteckningar å anvisngar från utbildningen! Wish me luck!

image251
Puss älskisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela