prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Guten morgen!

Publicerad 2008-05-19 10:38:50 i Saras dagar

Idag är det måndag och jag har en hel del som bör göras. Måste til universitetet och lämna in mitt campuskort, till stadsbibblan och lämna tillbaka 3 juridikböcker och egentligen även till Strömma och lämna in skattejämkning och hämta det sista av min uniform på Skeppsholmen... men det kanske jag gör imorgon. Orkar inte åka runt hela stan! Eller? Ja, vi får se helt enkelt...

Det blidde aldrig nån bio igårkväll för då hade vi somnat i salongen. Jag hade ju gått upp tidigt för att vara mig och älsk hade jobbat hela natten... så vi tänkte ta det ikväll istället! Igår var jag hemma och hjälpte mamma att tömma det sista i köket, för nu ska de riva upp allt där också... Kul. Eller inte.

Puss&kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela