prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Grönan!

Publicerad 2008-05-11 21:23:52 i Saras dagar

Oj hjälp vilken heldag det har varit! Upp halv 10, åka in till slussen, möta upp Hanna och Sara. Sen åka till grönan, Tack för en underbart rolig dag alla som var där!  Dessutom vann jag 3 kg daim, det du! Däremot fick jag inte lika mycket med mig hem, haha. Men det är lika bra. Det är överskattat att vinna såntdär, jobbigt att släpa på och vem orkar äta upp 3 kg av samma choklad liksom? Haha, men kul var det iaf! Sex är mitt turnummer, det ni! :)

Jag har också hunnit med en restaurangmiddag med min mor och min faaar. Supergott! Men alldeles för mycket sol och frisk luft. Nu är jag äntligen hemma hos älskling, så skönt! Ska bara ligga i denna soffa (sitta kan jag inte för jag har ont i svanskotan) och jäsa och se på TV. Såå mysigt. Åh.

Och imorgon börjar vardagen igen, tenta på söndag...

Puss gullungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela