prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

God morgon!

Publicerad 2008-05-29 08:45:19 i Saras dagar

Idag börjar jag halv 10... sköönt! Hoppas jag får stå ute vid båtarna mkt i detta underbara väder...

Någon som jag råkar sova brevid har legat och pratat i sömnen, haha. Det är alltid lika kul. Men nu är jag uppe! Kunde varit piggare men vad gör man. Jag har precis dukat upp med värsta frukosten: yoghurt med havregryn och färska bär, te, juice och smörgås med sallad och keso. Och så är jag inte ens hungrig. Ibland förstår jag mig inte på mig själv. Det såååg ju gott ut. Förresten blir jag alltid sådär löjligt hungrig precis före lunch... och då skrattar alla åt mig :(. Varför kan jag inte bara få i mig frukost som normala människor?

Sola lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela