prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Fredag

Publicerad 2008-05-16 10:56:46 i Allmänt

Jag önskar att jag kunde säga "äntligen fredag" men min tenta på söndag gör att det känns sådär måste jag säga... men men! Godmorgon på er iaf, idag är en ny dag. Har sovit jätteoroligt och konstigt men det kanske inte är så konstigt ändå? Med tanke på gårdagen...

Snart ska jag iväg å träffa Luris och äta lunch nånstans... sen så måste jag plugga, har pluggat alldeles för lite den här veckan! Så får vi se om jag behöver kvällen till plugg eller kan unna mig att göra något kul... hoppas det!!

Snart är det mors dag ni vet det va? Unna dig älskade mamma nåt extra...på http://www.sverigesbastamamma.se/ kan man vara med och tävla om Spa grejer och sånt till mors dag! Kul va?

image246
Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela