prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

...första dagen på nya jobbet

Publicerad 2008-05-22 19:10:50 i Saras dagar

gick helt strålande måste jag säga! Underbara människor, underbart väder. Ja underbart helt enkelt! Hoppas det fortsätter såhär hela sommaren :) Nu är jag hemma hos stackars sjuka älskling. Är ganska slut. Ska bara titta på film och pyssla om H ikväll, sen ska jag upp tidigt imorrn igen... jobbar 8-19 eller nåt sånt tror jag. På lördag sen måste jag köpa nya skor och sen pyssla om stackars älsk... han har så ont å jag kan inte ens vara hemma något... dum flickvän är jag. På söndag jobbar jag igen! Och det ska bli kul! Jag har fått ett superbra sommarjobb!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela