prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Ett steg närmare körkortet

Publicerad 2008-05-28 21:01:26 i Saras dagar

Jag har fått mycket gjort idag! Och jag börjar verkligen få grepp om körningen nu! Körde massor i rusningstrafik idag och det gick superbra, det känns helt wonderful! Och vilket väder sen då :) Har dessutom ätit världens godaste middag med mamma.. rumpstek, tsatsiki, rödvingssky, klyftpotatis och ruccola på en jättebra nytt italiensk ställe på Söder. Nu är jag mätt som en plätt. (Är plättar egentligen mätta? Det har jag alltid undrat...)

Nu blir det film och sen sängen. Jobbar imorgon!

Tjohej

Kommentarer

Postat av: Mira

Publicerad 2008-05-28 21:46:44

Postat av: Mira

Publicerad 2008-05-28 21:47:48

Tack för uppmuntran :) jag tar studenten på fredag :) puss och kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela