prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Det onämnbara

Publicerad 2008-05-12 11:07:19 i Allmänt

Det har hänt, det som inte fick hända! Nej, ingen har dött... jag har ont i halsen. Det här är inte rättvist! Varför blir jag alltid sjuk? Jag har det sämsta immunförsvaret i hela världen! Det är verkligen inte rättvist... Jag är sjuk hela hela tiden, eller brukade vara iaf. Men sen jag opererade bort mina halsmandlar i vintras har det varit bättre. Så jag hoppas det här går över snabbt nu! Har en jobbig vecka framför mig...

Men, idag ska min älskling till en rökavvänjingssköterska! Han ska nämligen sluta röka när han precis som jag ska operera bort sin halsmandlar (copycat). Jag är så stolt. Men jag vet ju att han har världens sämsta självdisciplin, men jag ska inte säga något utan hålla alla tummar och tår för honom! Jag skulle vara så stolt om han lyckades! Dessutom har jag lovat honom en god middag på gondolen eller liknande om han lyckas! Så lycka till baby!

Förresten... en intressant iaktagelse. Jag hade ca. 80 sidvisnigar igår på bara 20 st unika besökare. Vem har klickat in på min sida 60 gånger? Har jag en stalker? Haha, spännande...

Puss!

Kommentarer

Postat av: H

Publicerad 2008-05-12 11:48:29

Heeeej !
:D .. Allt bra med dig .. minns du mej ? :p
det e jag Hoda .. så roligt att hitta dig här :D
Kram .

Postat av: Sara

Publicerad 2008-05-12 12:05:40

Det är klart jag gör!!! :) vad är din mailadress? kram

Postat av: H

Publicerad 2008-05-12 12:45:16

[email protected]
:)

Postat av: H

Publicerad 2008-05-12 12:48:09

Min blogg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela