prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Älsklingar!

Publicerad 2008-05-29 21:03:41 i Saras dagar

Idag har jag jobba ute nästan hela dagen. Började dagen som kajvärd på strandvägen och slutade inne i terminalen vid Grand Hotel. Det händer verkligen mycket i Stockholm nu. Det brinner överallt pga bristen på regn, 2000 poliser i stan pga Irak-konferensen, ostindiefararen kom in idag, sthlm maraton på lördag, snart börjar "Smaka på Stockholm" i kungsan! Oj oj oj! Turisterna goes crazy..

Vet ni vad som mer händer idag? Jag och älsk har varit tillsammans i exakt 10 månader. Det ni! Så efter jag slutat kom jag hit och fick god fläskfile och potatisgratäng! Finns det något bättre än god mat?

Jag är trött och yr som vanligt, varför kan de inte ringa med mina provsvar? Blir därför till att vila upp mig imorgon!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela