prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Vår?

Publicerad 2008-03-06 13:57:34 i Allmänt

Jag vågar knappt skriva det där ordet, vår, känns som att varje gång man pratar om det börjar det snöa. Var ju faktiskt snöstorm när jag haltade hem inatt också, men idag har varit en underbar dag.

Tog t-banan till t-centralen och sen bussen mot skeppsholmen. Var där alldeles för tidigt så jag gick runt och fördrev lite tid innan intervjun. Solen sken, det var änder och svanar i vattnet och båtar ute och åkte. Det var verkligen sommar. Såg en massa kommande sommardagar som rullade framför ögonen, potentiella puss-bänkar, dagar på gröna lund och annat. Var helt enkelt jättehärligt.

Intervjun gick bra, dom ska höra av sig innan påsk så det är bara att hoppas!

Sen träffade jag älskling för en liten lunch, som inte blev så liten. Jag gick iofs ända från skeppsholmen hem så jag förtjänade det. Vi satte oss på cafe fåtöljen (götgatsbacken), åt en pastasallad med räkor och han beställde en grekisk toast. Haha. Det slutade dock med att jag åt upp bådas mat. Jag är en riktig gam. Nu är jag så mätt att jag nästan spricker!

Ska ta tag i den här lägenheten nu. Mina grejer är överallt, det är skitigt och ett stort berg med disk. Dessutom har vi inte ens mjölk hemma. Har verkligen varit mycket för mamma nu på sistone så jag ska ta tag i lägenhetens skick nu tänkte jag. Och vara en snäll dotter för en gångs skull.

Jag har fått vårkänslor men som tur är så är det bara för H. Hihi. Ska åka hem till honom efter föreläsningen ikväll trots att han ska upp tidigt och inte jag, för jag lääängtar efter honom!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela