prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Tisdag.

Publicerad 2008-03-18 12:55:21 i Saras dagar

Hej bloggis!

Nu ska vi ut på stan, köpa flip floppisar, hockeyhjälm (haha), Pank ska ta sprutor och jag ska köpa clipps till min lagbok. Hockeyhjälmen ska vi köpa för att älsk ska kunna rida med mig i Zambia (PÅ HÄSTAR).

De ringde från Waxholmsbolaget och jag ska på en till intervju där imorgon! Förra gången var det ju på Strömma. Detta jobb är dessutom bättre betalt då det är som trafikupplysare och jag tror att man har mer ansvar. Men är inte säker... så vi får väl se. Det var iaf bra. Har ganska fullt upp nu framtill vi åker.

Idag är det som sagt shopping, och sen en sista måltid med mor, hon åker imorgon bitti. Imorgon är det intervju och plugg som gäller, förhoppningsvis middag och bio med Par&Luris också. På torsdag ska Pegah och jag sitta 14-22 på universitetet med vårt projektarbete, duktigt va? Sen på fredag ska älsk och jag äta påsklunch hos hans mor. På lördag är det party hos Hannisen i Bromma (eller öppet hus kanske)... och på söndag blir det till att packa packa och tvätta. På måndag bär det av er!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela