prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Söndag.

Publicerad 2008-03-17 01:19:06 i Allmänt

Har varit en bra söndag. No country for old men la vi ner ganska fort. Såg ist på Wallander och gick en promenad... Det var skönt när det har regnat, fräscht lugnt och tyst. Men nu den bästa av allt, ingen av er missar väl Romeo och Julia? Den är slut om en halvtimme så vi får väl hålla tummarna för att jag inte bölar.

Dessutom är det måndag, vilket betyder at om en vecka är älsk och jag på väg till Zambia! Ska bli supermysigt!

Nu blir det iaf att krypa ner i soffan med älskade H, se klart på filmen och sen bums i säng. Ska försöka gå upp kl 7 imorgon när älsk ta till skolan och åka hem och plugga. Sista föreläsningen innan jag åker så det vore ju skönt att vara lite före så ja slipper sitta så mycket där borta... Man får ju mkt mer gjort om man inte är dålig som jag och sover bort halva dagarna. Fy på mig.

image146

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela