prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Seg och universitet.

Publicerad 2008-03-13 16:44:21 i Allmänt

Har varit duktig idag och städat. Har också gått igenom mina ton kläder för att kunna ge bort lite till de som uppskattar dem mer i Zambia.

Jag känner mig jätteseg idag, som att jag fortfarande sover. Känner mig inte fin eller bekväm vad jag än tar på mig och det kliar och svider i ögonen. Kanske för mycket damm. Hade helst velat krypa ned i sängen och stannat där under en filt resten av dagen, men det går inte för sig.

Ska få i mig lite mat och sedan träffa P för att, som vanligt, sitta på en tråkig föreläsning 18-22 på SU. Nej, nu är jag negativ. Det blir nog jätteroligt! I <3 Juridisk introduktionskurs, grupp 5... eller?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela