prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Roligt!

Publicerad 2008-03-22 12:34:06 i Allmänt

Käre Panky,

Jag vet inte hur jag ska säga det här, men jag avskyr dig Jag tror jag förstod det när jag trippade på sesamfrön i din garderob och jag såg dig sitta på djurgårdens förstakedja. Jag är säker på att du är maschokistisk nog att förstå att äntligen hemma är botten. Jag skickar tillbaka de avklippta tånaglarna, men jag behåller din fjärilssamling som ett minne.
Du ska även veta att jag berättade i bikten om ditt auberginemissbruk.

Varma hälsningar,
Sara.

(Läs förklaringen och hur man gör på http://sleeplessnights.blogg.se/listor/1205086245_haha_ej_p_allvar.html#comment )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela