prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Jag är svår att leva med, du är svår att leva utan...

Publicerad 2008-03-13 13:09:57 i Allmänt

Igår var en... mindre rolig dag. Men tårar blev till slut till skratt och jag fick sovsällskap, skärgårdsdoktorn och god mat hit vid 23 tiden igår. Vi bäddade ut extrasängen (bäddfotöljen) i mitt rum precis som när jag har kompisar som sover över, haha, ville inte sova i dubbelsängen och behöva byta lakan tills mamma kommer hem. Mår iaf som en prinsessa i mitt rosa rum har jag kommit fram till. Någon gång ska jag ta bilder av my "favorite things" och lägga in här på bloggen :)

Nu har vi iaf äntligen vaknat. Har sovit konstigt, drömt att jag var gift med en fransk mode redaktör (för mkt top model) å att jag kunde trolla å alla var så faschinerade... kunde dessutom styra drömmen. Men det var en härlig dröm! Även fast jag vaknat somnat vaknat somnat hela natten för att jag varit så täppt. Antagligen har jag snarkat också. Stackars H.

Så nu ska vi göra pannkakor och coffeee till frukost!

Puss!

(Ps. såg precis att jag fått massa reklam inför studenten hem, komiskt eftersom att det är ett år försent. Men det är ju kul. Då kanske jag faktiskt får hem universitetskataloger i år! Är ju 89a men har redan tagit studenten)

image138

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela