prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Its a crazy world.

Publicerad 2008-03-20 10:38:51 i Saras dagar

Svenska Hanna i Thailand's mördare har erkänt. "Jag ville våldta henne, jag hade problem med min familj",  säger han. Är det någon som förstår logiken i det där? Går ni, när ni har tjafsat med mamma, på stan och hittar närmaste turist och våldtar... sedan MÖRDAR. Knäppt! Jag blir arg.

Jobbet ringde och väckte mig men nu ska lönen vara fixad. Så det är skönt. Väntar på att pälsk ska komma hem från att ha skrivit tenta.

Ikväll ska jag väl åka hem vid 17 tiden och försöka slänga ihop något till mina vänner... Hmmm, får se vad det blir. Sen ska vi gå och se PS I love you vid halv 9 tiden tror jag på Saga. Ska bli supermysigt! Juno var för övrigt en söt film, inte som jag hade väntat mig... ganska speciell.

Have a greeat day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela