prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hej älskade vänner!

Publicerad 2008-03-20 16:13:04 i Saras dagar

Har bestämt mig för att söka denna tjänst redan fr.o.m. april på Waxholm, vilket ökar mina chanser mycket. Hoppas hoppas att jag fortfarande är aktuell nu!!!!

Nu blir det till att röja här hemma. Har inte varit hemma på ett tag så det är gammalt kaffe i kaffemaskinen, mögel i kylskåpet å post till vaderna. Hahaha. Så kan det gå.

Kl 18 kommer Luris hit. Tänkte laga någon form av grekiska biffar med grekisk sallad tsatsiki och pommes. Sen ska Sara ta med sig ett mumsigt bröd från sitt konditori, det blir grejt!! Sen blir det bio!

Tänkte också hinna med att söka lite information till vårat projektarbete innan dagen är slut. Är dessutom väldigt sugen på ett rosa fodral från Gina (vill ha det på min födelsedag, då får man sticka ut!) Så jag kanske tar en sväng förbi där före mataffären... Det är farligt att bo på götgatsbacken.

Så nu måste jag sätta igång!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela