prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hackers

Publicerad 2008-03-17 14:11:26 i Allmänt

Hej förlåt för dålig uppdatering. Men iaf. Jag skulle ju försöka gå upp kl 7 idag, försöka gjorde jag, gick inge bra. Så jag bestämde mig för att ligga kvar en stund och gå upp 10 istället. 11.40 ringer älsk och är på väg till mig (jag skulle ju fixa lunch) haha och jag ligger och sover. Så jag fick skynda mig in till stan.

Sen var vi här och nu har han åkt hem och mitt älskade virusprogram har hittat trojaner, så ja har haft panik men jag tror att allt är fixat nu. Har haft min dator hackad så många gånger att det är en stoor mardröm för mig. Har varit med om folk som gått in på min mail och skickat mail till mina vänner där de skrivit massa sjuka saker och sånt, så nej tack, det vill jag inte vara med om igen!

Nu ska jag iaf ta ett långt skönt bad, och sen sätta igång med plugget. Det kommer nog gå bra :), bara dom inte borrar... Blä på borrande!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela