prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Dagen

Publicerad 2008-03-05 15:15:28 i Allmänt

Det har varit en bra dag. Fick äntligen mina sulor! Känns himmleskt. Konstigt att man kan vara så glad för ett par sulor. Men för första gången behöver jag inte tänka på varje steg jag tar, jag kan bara gå. Dessutom trycker sulorna upp i hålfoten så det blir lite som massage varje steg jag tar. Haha, jätteskönt. Hoppas verkligen jag slipper vara kobent resten av livet nu. Fick, förutom sulorna, dessutom med mig ett par gipsavgjutningar av mina fötter. Hahahaha. Det var lite småroligt måste jag säga...

En sak slog mig idag. Jag hade ju med mig en påse för att jag behövde ha med mig 2 par skor dit. Jag orkade inte ta någon väska så jag tänkte åka med bara påse, sen slog det mig hur värdefull den påsen var. I den hade jag Ipod touch (ca. 4000) ny ericsson mobil (ca. 2-3000), kontanter (1500) bankkort, legitimation, SL kort (1500), 2 par nya skor för drygt 1000 kr styck. Helt sjukt ju. Tänk om jag hade tappat den liksom... Det var lite läskigt.

Sen kom älsk hit och jag bjöd på pastasallad med lax, det var mums. Sen fick jag följa med på "studiebesök" på älsk jobb, det lite små roligt.

Nu är jag hemma igen. Sitter och pluggar. Har ringt till domstolen, skrivit vår projektbok och sådär. Känns bra.

Dessutom ringde dom precis från Strömma kanal och jag ska dit på intervju för att sälja biljetter i sommar!!!! Håll tummarna för mig!!

Ikväll ska jag och Par ha Parkväll, vi ska gå ut! Det ska bli roligt! Onsdag är den bästa kvällen för utgång!

Puss mina korvar!

image121
Snygg par läser snygg tidning upp o ner i snygga brillor på Heatrow. (OBS, mycket internt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela