prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Dagen med stort D.

Publicerad 2008-03-24 12:11:26 i Allmänt

God morgon!

Jag har sovit gott, till min stora skräck så snöar det ute, såklart. Hoppas hoppas att vårt plan inte är försenat nu!

Kl 18.00 åker vi härifrån, 20.00 går planet. Ethiopian Airlines. Först till Italien där vi går ner men ej behöver gå av, sedan vidare till Addis Abeba, Etiopien, vi landar vid 6-7 tiden någon gång tror jag. Där blir det väl en frukost och kanske lite tax free. Efter ca. 1,5 h i Addis åker vi vidare till Zimbabwe, och sedan Zambia! Vi är framme vid 14 tiden på dagen och där hämtar mina föräldrar oss. Lång resa! Sammanlagt typ 18 timmar. Är dock glad att vi flyger på natten, då kan jag försöka sova...

Så nu vet ni vad jag har för mig de närmsta dygnen!

Nu ska det packas det sista, duschas, ätas, fixas!

Soliga pussar från S&H

image169

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela