prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Whats the story, sunday glory...

Publicerad 2008-06-08 17:56:14 i Saras dagar

Efter inlägget gick jag och träffade Par och åt en mycket god Ceasarsallad. På cafét hade de även american pancakes med banan och choklad samt blåbär och massa andra smaker, såg för himla gott ut! En sådan lunch tar vi en annan bakisdag, tack.

Sen kom jag till studentmottagningen. Tror ni inte det radades upp med vin och tårta? Tror ni inte att Sara tar för sig? Min mage skriker på mig nu. Onyttighet på onyttighet! FY på mig.

Får se vad kvällen ger, jag vill göra något kuul! Även fast det är så sjukt varmt att jag typ dör. Det är olidligt. Jag kan inte ens sola, så varmt är det. Då är det varmt. Sara + värme = sant.

KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela