prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Underbara sommar.

Publicerad 2008-06-06 10:04:29 i Saras dagar

Har sovit gott inatt, drömt om kattungar. Men varmt har det varit. Idag åker min mor tillbaka till Zambia vilket betyder att jag och pälsk kan flytta in i den svala dubbelsängen igen! Yey!

Har ni en tendens att köpa för små kläder i hopp om att ni ska gå ner till sommaren osv? Inte jag! Jag är tvärtom. Jag köper kläder i L osv, och så slutar de med att de är alldeles för stora. Varför? Jag är knäpp. Jag tycker inte om när saker är tighta men liksom... ja vet inte. Så idag måste jag iaf gå till Gina tricot och byta ut 2 av mina linnen till en mer normal M. Haha. Sen blir det sol och bad för hela slanten med älsk på nåt bad. Så ska vi fixa lite andra hemlisar.

Och sen ser jag mycket fram emot kvällen!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela