prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Trött!

Publicerad 2008-06-07 14:47:25 i Saras dagar

Jag är jätte, jätte trött! Men mår bra med tanke på omständigheterna! Igår samlades vi hemma hos P i sjöstan för att ha överraskningsmiddag för födelsedags-Azra. Jättelyckat! Drack lite för mycket rosévin, och sedan drog vi ut! Första gången jag blev nekad vid en dörr! Haha, men sen gick vi borta några minuter och så var det en annan vakt när vi kom tillbaka som släppte in mig. Puckos! Inne dansade vi, drack skumpa och hade kul! Tack alla för en lyckad kväll!

Trots att jag bara drack ett glas champagne och annars ca. 4 glas vatten väl inne på krogen var jag helt borta när jag och H åkte hem till mig vid halv 3 tiden. Blev en korv på vägen hem, usch. Jag som ALDRIG äter korv! Men det var faktiskt gott. Jag var hungrig. Haha.

Älsk och jag vaknade vid halv 10 tiden och jag hade den värsta huvudvärken i hela mitt liv. Det var som att en bas-högtalare flyttat in i mitt huvud med högsta volym. Jag kunde inte röra mig. Efter en ipren, en dusch, en halvtimma av rent lidande och lite vatten kunde jag somna om och vaknade igen vid halv 1. Då stack älsk iväg och köpte bakismat, muuums. Och nu sitter vi här och är allmänt skrattiga. Han kallar mig för PMS-monster och jag kastar saker på honom. Typ så är det! Blir en lugn kväll, för huvudvärken är inte väck än!

PUSS

Kommentarer

Postat av: pegah

Publicerad 2008-06-07 16:09:46

tack för igår kära korv!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela